دیگر موارد
روش خرید شارژ ایرانسل
نویسنده : تیموررضائی شهریور
پنج شنبه 29 مرداد 1394

اموزش نحوه خرید شارژ

امروز در این پست قصد داریم به دو روش از مجموعه روش های خرید شارژ ایرانسل بپردازیم روش اولی که برای شما شرح خواهیم داد خرید شارژ از طریق وبسایت ایرانسل می باشد.
و روش دوم نیز تهیه شارژ از طریق خود پراز می باشد.

طریقه خرید شارژ مستقیم از طریق وبسایت ایرانسل

همانطور که می دانید شارژ مستقیم و یا TopUp روش جدیدی است اپراتورها این روزها ارائه کرده اند با استفاده از این روش نیاز نیست که کد 16 رقمی شارژ خریداری شده را وارد سیم کارت خود نمایید و پس خرید شارژ به طور اتوماتیک مبلغ خریداری شده به اعتبار شما افزوده خواهد شد.

به منظور خرید شارژ به این صورت شما میتوانید به وبسایت ایرانسل به آدرس http://92.42.51.224:6001/directTopUp/TopUpController مراجعه نمایید علاوه بر این شما می توانید به وبسایت ایتور مراجعه کرده و سپس به بخش خرید شارژ مستقیم بروید و مبلغ مورد نظر خود را خریداری نمایید.

روش های خرید شارژ


تهیه شارژ از طریق دستگاه های خودپرداز

توجه داشته باشید که شما مشترکین ایرانسل می توانند با مراجعه به دستگاه های خودپرداز بانک ها کارت شارژ ایرانسل خریداری نمایند. برای استفاده از این روش ابتدا کارت بانکی خود را در خودپرداز های بانک طرف قرار داد ایرانسل وارد نمایید سپس در صفحه ی اصلی گزینه خرید شارژ را انتخاب نمایید و سپس گزینه ی ایرانسل را انتخاب کنید.

و حال مبلغ شارژی را که نیاز دارید از بین گزینه های، شارژ هزار تومانی، دو هزار تومانی، 5 هزار تومانی، 10 هزار تومانی و 20 هزار تومانی انتخاب نمایید.

بعد از این مرحله خودپرداز رسیدی را چاپ می نماید که کد شارژ بر روی آن درج شده است کد شارژ را می توانید با کد دستوری زیر وارد نمایید: #کد شارژ 12 یا 16 رقمی*141*

توجه داشته باشید که بانک هایی که طرف قرار داد ایرانسل می باشند و می توان با استفاده از خودپرداز های آن ها شارژ تهیه نمود به شرح زیر می باشد:پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه تعاون، دی، سپه، سرمایه، سینا،  موسسه اعتباری توسعه، صادرات، کشاورزی، اقتصاد نوین، ملت، آینده، ملی.

خرید شارژ از خودپرداز این مزیت را برای شما خواهد داشت که دیگر نیاز به پرداخت مبلغ اضافی بر هزینه اصل شارژ نخواهید بود.

منبع: روش خرید شارژ ایرانسل

آشنایی با روش های برای خرید شارژ ایرانسل
نویسنده : تیموررضائی شهریور
چهار شنبه 28 مرداد 1394

آشنایی با روش های برای خرید شارژ ایرانسل

امروز در این پست قصد داریم تا شما را با روش های خرید شارژ ایرانسل آشنا نماییم. روش هایی که شما شاید در حال استفاده از آنها باشید و یا کمابیش با آنها آشناییت داشته باشید.

شارژ ایرانسل

طریقه خرید شارژ از بانک سرمایه

اپراتور ایرانسل برای رفاه حال مشترکین و راحتی در خرید شارژ ایرانسل، اقدام به همکاری با بانک سرمایه در جهت فروش شارژ مستقیم ایرانسل و بدون نیاز به وارد کردن پین کد و شماره رمز شارژ کرده است.

مشترکین دائمی این اپراتور نیز می توانند برای پرداخت قبض خود از همین سامانه بانک سرمایه استفاده کنند. از دیگر خدماتی که توسط این سرویس ارائه می شود می توان به خرید شارژ مستقیم، پرداخت قبض و صورت حساب سیم کارت دائمی، خرید شارژ وایمکس ایرانسل، تهیه شارژ به صورت معمولی و شگفت انگیز و همچنین پرداخت قبض وایمکس های دائمی اشاره کرد.

به منظور تهیه شارژ به این طریق می بایست ابتدا به وبسایت بانک سرمایه به آدرس https://recharge.sbank.ir مراجعه نمایید. شما با داشتن یک کارت عضو شتاب و رمز اینترنتی آن می توانید از خدمات این سرویس بهره مند شوید.

خرید شارژ ایرانسل به این روش این امکان را می دهد که سیم کارت خود را به صورت مستقیم و آنی شارژ نمایید.

 

خرید شارژ از طریق باجه ایرانسل

باجه ایرانسل چیست؟

مشترکین ایرانسل با استفاده از سرویس باجه ایرانسل شما می توانید به آسانی هر چه تمام تر بدون نیاز به پرداخت مبلغ بیشتر برای خرید شارژ و عدم نیاز به وارد کردن پین کد های طولانی برای سیم کارت خود اعتبار ریالی تهیه نمایید.

مشترکین ایرانسل می توانند با شماره گیره کد دستوری #100* و با داشتن یک کارت بانکی عضو شتاب و همچنین رمز اینترنتی آن به سادگی برای سیم کارت خود شارژ تهیه نمایید.

علاوه بر خرید شارژ، شما با استفاده از سرویس باجه ایرانسل می توانید به صورت آفلاین عملیات پرداخت قبض را انجام دهید و یا موجودی حساب بانکی خود را رویت نمایید، کالای دیجیتال خریداری نمایید، از فروشگاه های منتخب بدون نیاز به کارت خرید کنید و شارژ مستقیم تهیه نمایید.

اپراتور ایرانسل این سرویس را همکاری بانک گردشگری، بانک پاسارگاد و آسان پرداخت ارائه نموده است و اگر در حین خرید شارژ ایرانسل خطایی دریافت کردید می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید.

 

مطلبی که مطالعه فرمودید از وبسایت ایتور به آدرس روش خرید شارژ ایرانسل کپی شده است.

متن و جملات عاشقانه ی زیبا
نویسنده : تیموررضائی شهریور
جمعه 2 مرداد 1394
جملات زیبا

به غضنفر میگن بهترین شهر دنیا کجاست؟ میگه.سانفرانسیسکو میگن بنویسش میگه غلط کردم.قم غضنفر با يه گله گوسفند ميره بيابون بچرن يه نفر مياد بهش ميگه ترکي ميگه آره ازکجا فهميدي ميگه آخه خره صحرا جاي چريدنه يه گوسفند به من بفروش بعد برو يه جاي پر علف تا مياد بره غضنفر بهش ميگه لري ميگه از کجا فهميدي غضنفر ميگه آخه اوني که داري ميبري سگ گلس

جملات زیبا و عاشقانه

غضنفر می ره ماشینش رو بیمه کنه، آقاهه بهش می گه: خدا کنه هیچ وقت از این بیمه استفاده نکنی. غضنفر میگه: الهی تو هم از این پول خیر نبینی

متن های زیبا

غضنفر زنش رو میبره سونوگرافی ، بهش میگن بچت پسره . می گه : تورو قرآن!! اسمش چیه؟

جملات زییا از وبسایت جوک لند

اگه خسته ای: به من تکیه کن اگه تنهایی: بیا پیشم اگه بی پناهی: پناهتم اگه پول می خوای: مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد غضنفر چند روز پشت سر هم می رفت گچ سوسک کش می خرید. مغازه دار ازش می پرسه چرا اینقدر گچ سوسک کش می خری؟ غضنفر می گه: آخه هرچی اینا رو پرت می کنم به سوسکها نمی خوره

منبع: jokland.ir/cat/65

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.